Sunt nerealist?

Forumuri Suport modele videochat Sunt nerealist?

Participant
    RO

Perete de text primit, scuze!

După probabil am menționat în oricare dintre postările mele, așa că nu arăt tocmai ca un tampit ignorant, sunt nou în privința camerei. Am fost la asta tocmai de puțin mai puțin de două săptămâni. Totuși, știu că-mi place! Este extraordinar să îmi zice senzualitatea, dar și să intru în contact cu atât de mulți oameni diferiți.

Aşadar iată chestia:

În prezent sunt în concediu pentru sănătate mintală din provoca depresiei mele. O fac de câteva luni azi (așa am reușit să mă poticnesc pe cameră și să stau și să fac atâtea cercetări) și ar trebui să mă întorc la sfârșitul lunii mai deşi doctorul vede că sunt în calup. . pentru. M-am simțit mult mai just cu timpul, cu medicamentele și cu terapia, așa că cred că mă vor îndrepta. Marea mea problemă este că întocmai nu vreau să mă întorc la jobul din care sunt în concediu medical. Practic am decis azi o lună că nu mă voi întoarce acolo in ce perioada mă întorc la treabă. Multă dramă acolo și lucruri care m-au condus în spirala descendentă.

Am venit să dezbat ideea și să încerc să lucrez pentru a deţine camerele foto ca principală treabă. Știu că sună puțin aiurea, dar am socotit totul și mi-ar trebui tocmai 1200 de jetoane 5 zile pe săptămână pentru a trăi confortabil (este întocmai mai mult decât câștigam deja și nu am avut probleme cu banii și am avut un a rămas mult pentru oricare cec) și minim 700 (care este circa același cu cecurile mele de asigurări de treabă pentru permisul meu, pe care le-am trăit just, fără probleme). Nu pare un aşa de salt gigantic. Pentru început, am câștigat mai mulți money decât mă așteptam ca cineva fără experiență, așa că îmi alimentează speranța.