Bântuit de o greșeală pe care am făcut-o!

Forumuri Suport modele videochat Bântuit de o greșeală pe care am făcut-o!

  • Post
    Denisa
    Participant
    RO

    Salut!

    Am 24 de ani și sunt studentă. În vara lui 2015 m-am înscris la LiveJasmin. Nu era un freeloader. Am tras modelele în privat. Cred că am fost întotdeauna amabil. „Bună dimineața/seara… Mulțumesc etc., etc.” site-ul. Înainte de a relua universitatea, unele lucruri rele m-au dezgustat în lumea reală și am avut (nu știu să explic asta în engleză) un episod psihotic cu pierderea stimei de sine. Am început să-mi petrec viața pe LiveJasmin Freeloading in ce perioada nu aveam money să iau modele pvt in ce perioada puteam.
    În decembrie am fost puțin mai just și am intrat în camera unui model unde nu mai fusesem niciodată. Ascultam muzică bună și, mai presus de toate, aveam controlul de acord. Și să fiu în camera ei m-a făcut să mă simt mai cumpătat.
    Dar, de fapt, am început să mă relaxez aici din ianuarie până în martie. Am învățat în acest timp că ea era o dominatrie. Nu am știut niciodată ce este o domina și mi-a fost puțin frică de ea (fostul meu șef de azi era foarte arbitrar, așa că mi-a fost frică deplin, de toți cu multă putere. Într-o zi de martie am făcut o prostie foarte urâtă). si ea mi-a spus ca nu ma voi mai intoarce niciodata.De 6 saptamani mi-am petrecut timpul plecat si am facut lucruri pentru a fi mai just cu mine (slava lui Dumnezeu, întocmai daca ma strica, nu mi-am pierdut niciodata prietenii din viata reala, întocmai mi-am facut ceva noutati).