Buna tuturor,
Tocmai m-am alăturat acestui forum sperând să găsesc un răspuns. Știu că situația mea este extrem de comună și am lectură multe subiecte de aici, dar aș tinde tocmai să văd deşi există actualizări sau sfaturi în acest substrat.
Sunt o tânără studentă care modelează pe Chaturbate, încerc să economisesc suficient pentru a se muta și am fost recent informată că emisiunile mele au ajuns pe peste 20 de site-uri web. Sunt conștient că am fost extrem de naiv in ce perioada mă gândesc că aceste lucruri nu s-au întâmplat in ce perioada m-am alăturat prima dată, dar azi sunt foarte copleşit. Nu să nu-mi fac griji pentru asta în oricare secundă din oricare zi, deoarece niciun membru al familiei mele nu știe că fac asta și știu că ar fi cea mai mare dezamăgire și jenă pentru ei deşi ar descoperi. M-am alăturat literalmente la Chaturbate în februarie și nu știam că oricare dintre videoclipurile mele de atunci a fost postat (și oricare a avut peste 3000 de vizualizări). Sunt atât de speriat pentru viitorul meu și am decis să nu rămân cu camera, dar încă nu trăi cu faptul că videoclipurile mele sunt peste tot.
Am trecut prin multe fire de aici, care au fost extrem de utile. Am ajuns să trimit e-mailuri model@myfreecamsmail, dmca@chaturbate, după cum și e-mailul public de asistență Chaturbate, întrebându-mă deşi au o rată bună de răspuns/sprijin. Sunt atât de nesupus să mă gândesc la toate opiniile noi pe care le primesc deja în timp ce scriu asta. Deşi există sfaturi sau sugestii noi de la persoane care știu să elimine cu victorie aceste videoclipuri, anunțați-mă. Mulțumesc :’)
De la un coleg model